Thursday, December 16, 2010

Seafood Murah & Sedap! Kota Kinabalu..Sabah..

Sapa yang pernah pegi Sabah..rugi kalau xp Pasar Malam dia..Seafood dia murah and sedap..mari kita tengok macamana rupa Pasar Malam di Kota Kinabalu ni..













Sebenarnya, pasar malam kat Kota Kinabalu ni lebih kurang pasar malam kita ja. Tapi, yang speselnya ialah seafood yang murah dan sedap..dan jualan mutiara yang memang murah sangat..So, kalau makcik-makcik yang suka shopping2 tu..memang rambang mata kalau pegi pasar malam ni..macam-macammmm adaaa...

6 comments:

maxpayne said...

terliur aku tengok..xD

Hollowgram

aye-na said...

hehe..seafood kalu fresh bakar kosong n cicah air asam je pun dh sedap giler..=)

maxpayne said...

bila la nak sampai sabah ni.. dah lama teringin nak pegi..xD

hollowgram

aye-na said...

kan skrg ada air asia..book awal dpt tiket murah, haritu sy pegi return tiket dlm sratus je rsnya. sabah best tau!

firdaus@abamat said...

hahaha...menusuk kalbu gambo nie. lebih menusuk kalbu kalu gmbo gunun kinabalu. hahaha

aye-na said...

gunung kinabalu on the way..hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...